Followers

sEMbANg aNak PahAnG

KOMEN

Saturday, January 1, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

Salam,

Admin. blog aggregator Gabungan Suara Anak Pahang dengan tulus dan ikhlasnya mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2011 kepada semua khususnya rakyat Negeri Pahang Darul-Makmur tanpa mengira bangsa dan fahaman politik.

Kepada sahabat-sahabat blogger sama ada blog menulis politik dan isu semasa atau sabagainya yang blognya masih belum dilinkkan diblog ini, sila maklumkan kami alamat url blog masing-masing untuk dilinkkan dengan seberapa segeranya.

Kami melihat pada tahun ini dan menjelang tahun hadapan, blog-blog yang menulis politik dan isu semasa akan semakin meriah berikutan dengan kempen sempena PRU13 akan datang. Apapun harus kita ingat bahawa kita boleh berlainan pendapat dan berbeza kencenderungan politik namun kita masih sebangsa atau satu rumpun bangsa dan seagama.

Terima kasih,

Admin.

1 comment:

Shintech said...


Bone Meal started out with an incredible objective of ensuring environmental sustainability through innovative green engineering. Our journey began as a fertilizer manufacturing company, utilizing available wastes and converting them into value-added nutrition for plants.

FEEDJIT Live Traffic Feed